Vragen

Hieronder vind U uiteenlopende vragen die wellicht ook bij U borrelen en worden beantwoord.

Algemeen

Bij luchthaven vervoer is er verschil in prijs bij dag en nacht ophaling?

Moeten wij U  s’nachts ophalen dan rekenen wij bij luchthaven vervoer 5 euro extra boven op de aangegeven dagprijs.
Dus als bv een rit van Regio Herselt naar Zaventem 85 euro kost dan is dat s’nachts 90 euro.
Tussen 22:00 – 6:00 is het nacht tarief van toepassing.

Hoe word het tarief van een rit berekend?

Stel je wilt reizen van Kasterlee naar Okselaar.
Wij gebruiken Google maps om de km`s te berekenen.
We rekenen vanuit onze standplaats Herselt, dan naar het adres dichts bij onze standplaats en dat is Okselaar, dan naar Kasterlee en zie je het aantal km`s in maps staan zn gaan we verneigvuldigen met €2.50  en krijg je het dag tarief.

Supplenten 
Reis je tussen 22:00 en 6:00  dan is het tarief €3,00 per km
Meer dan 4 personen dan rekenen we €10  extra per rit.
Bij evenementen berekenen we andere tariefen en is het beste dit aan te vragen per email.

 

Wat zijn de kosten per km ?

Wij hebben nu straat Taxi’s  en hebben geen Taximeters meer.
En werken wij met prijs afspraak.

Ik heb veel gedronken brengt U mij thuis?

Bent U dronken mogen wij U wettelijk weigeren, we zijn echter niet de moeilijkste en kan de chauffeur een toeslag vragen tussen de 10 en 20 euro.
Let wel doet U de auto bevuilen dan zal U de kosten voor het schoonmaken moeten betalen en daaruit voortvloeiende kosten,  de auto zal naar een schoonmaak service moeten worden gebracht en is er inbreuk op de inkomsten derving van de Chauffeur die ook betaald dienen teworden. 

Kan ik een Rit annuleren en krijg ik dan mijn geld terug?

Er zijn calamiteiten bv ziekte of andere omstandigheden dat je niet kan reizen en je de rit wil annuleren, kan dat ?

  1. Ritten besteld enof betaald en moet worden uitgevoerd binnen 1 week kan U annuleren maar betaling word niet gecrediteerd.  ook bij no-show indien de Chauffeur voor Uw deur staat dient U de kosten te betalen.
  2. Ritten annuleren langer dan 1 week voor vertrek en die betaald zijn kunt U annuleren en krijgt U de betaling gecrediteerd minus administratiekosten van 35 euro.

In beide gevallen kunt U terugvallen op een doorlopende annulerings verzekering indien U die heeft.

Voor je boekt

Hoe maak ik een boeking bij Taxi Kebee?

Email of SMS ons het ophaal adres en afzet adres met de datum en tijd dat je wenst te worden opgehaald met het aantal personen.

Wij antwoorden met een prijs en eventueel beschikbaarheid.
Ben je akkoord met de prijs laat het ons direct weten, per omgaande ontvang je instructies hoe de rit direct te betalen, heb je betaald dan krijg je een bevestigings email en is de boeking een feit.
Komt er geen antwoord van ons dan is het tijdsslot al vergeven en ontvang je geen betaal instructies en dus geen bevestigings email voor de rit.
Wacht je namelijk telang met antwoorden dan kan het zijn dat de tijd is vergeven aan een ander.

 

Mijn vraag staat hier niet in de lijst wat nu?

Bel ons en we beantwoorden Uw vraag snel en vakkundig.

Ik vind geen route die ik wil boeken, wat nu ?

U vind geen route in ons systeem die U graag wilt doen?  Bel ons en we zetten Uw boeking in ons systeem en staan klaar waar U wilt.

Hoe betaal ik het vervoer?

U kunt pinnen met Creditcards, PayPal, BanContact/MrCash, iDEAL, Afterpay.
Bij onze Chauffeur in de auto kunt U ook met Pinpas, Creditcard, Payconiq, App of Cash betalen.
Dan krijgt U per email een vestiging dat de rit is bevetigd en betaald.

Kan ik vervoer bestellen met meer dan 1 stop?

Heeft U meerdere stops in gedachten dan is dat helemaal geen probleem, wij brengen U waar U maar wilt, klant is koning!

Is Kébee een Taxi ?

Taxi Kébee is een straat Taxi volgens de nieuwe Taxi wet van 1-1-2022,  en hebben geen Taximeter.

Voor je reist

Wat kan ik meenemen aan bagage?

U kunt de zelfde koffers meenemen die U bijvoorbeeld bij een vlucht met het vliegtuig meeneemt.

Waar vind ik de Chauffeur als ik ben aangekomen op station of luchthaven?

Elk station of luchthaven heeft een centraal ontmoetings punt,  volg de bewijzering en loop daarnaar toe.
Mocht er geen centraal ontmoetingspunt zijn aangegeven bel ons op +32 (0) 485468249 en we spreken een punt af waar U de Chauffeur ontmoet.

Wat nu als ik de Chauffeur niet kan vinden?

Vind U de Chauffeur niet dan proberen wij deze naar een bepaalt punt te brengen waar U deze kan vinden.
Bel ons mocht iets fout lopen!

Het aantal personen is gewijzigd, moet ik een andere auto kiezen?

Wijzigt het aantal personen voor de rit aanvangt laat dat ons op tijd weten of wij dan een andere auto moeten sturen.

Hoe lang duurt de rit?

De lengte van de rit is afhankelijk vanwaar U naar toe moet,  zie ook bv de prijs tabel van luchthavens, daar staat ook de rittijd bij,  wij kunnen niet voorzien of er files zijn dus houd daar rekening mee.